Raya Apa Tahun Ni MR (2015)


Assalamualaikum

Hye korang. Apa khabar sihat ker?? Macam mana dengan raya korang. Raya Mirul rasa macam biasa saja. Tapi boleh juga dikatakan seronok . Mirul raya tahun ni ada buat rumah terbuka. Itulah yang akan jadi lebih seronok. Raya dengan saudara, sepupu boleh jadikan lagi seronok .Macam-macam terjadi dekat raya tahun ni.Antaranya, dapat hamster. Seronok dapat hamster. Mirul beli hamster winter white. Harganya RM 13. Boleh lah murah. Mirul beli 3. Tapi ada dua. MATI ??. Mana ada mati. Lagi satu kene tempah. Sebab jantan sudah habis. Yang dua ekor tu betina. Jadi kena lah ada jantan. Baru ada zuriat. Nama?? Nama belum letak. Tak ada idea. Kalau korang ada idea yang hebat lah sangat boleh lah komen. Mirul dah buntu nak letak nama apa. So tolong-tolong lah.

Raya tahun ni juga Mirul beraya dengan telefon baru. Telefon apa?? Biarlah rahsia agaknya sebab telefon murah. Telefon korang mesti mahalkan. Tak apa murah. Sebab telefon ni kamera dia cantik. Murah tapi untung hahahhaha. Kamera 8 MP. Macam mana tak cantik. 

Raya tahun ni juga Mirul dapat baju dan kasut yang Mirul dah lama impikan. Baju jenis bandana dan kasut kulit warna coklat milo. Cuba korang bayangkan. Cantik kan. Tapi sebenarnya Mak tak kasi beli. Tapi last-last dapat juga. Huhu. Gembira lah weh.

Raya tahun ni juga target raya telah pun dicukupi. Jadi macam mana dengan raya korang??

7 ulasan:

  1. Balasan
    1. selamat hari raya juga. minta maaf kalau ada saah

      Padam
  2. Selamat hari raya mirul.. seronok mirul beraya dengan hp baru.. baju baru.. kasut baru..

    BalasPadam
  3. Raya masa kecil-kecil juga best....nak kecik balikkk.(Itu hnya dalam mimpi)..k bye.

    selamat hari raya mirul..jemput singgah blog saya ya..

    BalasPadam