Mr Merdeka Datang Lagi


Assalamualaikum

Hye korang. Apa khabar sihat? Kita dah nak masuk hari kemerdekaan. Korang tahu kan tema tahun ni apa. Tema tahun ni #sehatisejiwa. Apa maksudnya?? Mirul sendiri pun tak tahu haha. Btw, hari kemerdekaan ini Mirul akan pulang ke kampung. Sambut hari jadi sepupu yang lahir bulan lapan. InsyaAllah nanti Mirul akan post entry baru pasal hari jadi.

Hari kemerdekaan nanti, Mirul akan dapat layang-layang batman. Mirul tempah kat kampung. Walaupun Mirul dah besar tapi Mirul ni berjiwa kanak-kanak Chipsmore. Hahahah!! Korang ada aktiviti menarik ke untuk hari kemerdekaan. Aktiviti menarik Mirul itu jer.

Selamat Hari Kemerdakaan. Di sambil itu mari kita doakan kepada Gaza/Palestin yang masih belum Merdeka. Amin.

5 ulasan:

  1. sehati sejiwa maksudnya semua kaum di malaysia bersatu hati..
    btw, selamat hari kemerdekaan Mr. Mirul~ salam perkenalan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih atas pemberitahuan itu

      Padam
  2. salam kemerdekaan daripada namy =)

    BalasPadam
  3. salam kenal... jemput join giveaway contest kita yer :D

    http://jindrisska.blogspot.com/

    BalasPadam