Tiga Arnab Puteri Salju

Assalamualaikum. Hoi korang. Hahahaha^^. Ada tak yang tahu Mirul membela hamster. Sekarang bilangan hamster Mirul dah banyak. Disebabkan Mirul jenis yang suka sangat dengan haiwan-haiwan ketot yang comel, jadi Mirul beli 3 ekor arnab. Setakat ini nama ketiga-tiga arnab ni belum ada.

Mirul beli arnab di dekat rumah kampung, bukan dekat kedai yerr. Nak cari tiga arnab ni memang payah betul. Hampir-hampir nak sesat dah. Dah lah time tu waktu hujan. Kita orang pun mencari sampai dapat. Akhirnya sampai juga ke rumah arnab tu. Payah betul. Sampai-sampai jer terus ke sangkar arnab tu. Buka saja sangkar tu. Mak bapak, banyak gila arnabnya. Semua comel-comel

Disebabkan semua comel-comel. Tu yang susah nak pilih yang mana satu. Mula-mula nak beli 2 ekor jer. Disebabkan semuanya comel. Beli semua terus . Beli 3 ekor jer. Tapi yang misterinya. Penjual dan pembeli pun tak tahu mana satu betina, mana satu jantan. Bergantung pada nasib jer lah. Kalau dapat yang pasangan, baguslah. Tapi kalau dapat semua sama jantina. Tak merasa lah kita dapat cucu. Hahahahahah^^. Okeylah korang. Jumpa di next entry

4 ulasan:

  1. Nak gambar?!?!?!!?!?
    Huhuhuhu lama dah tak tengok arnab huhuhu

    BalasPadam
  2. akk bela arnab juga baka holland lop .heheh

    BalasPadam
  3. Susah nak berniaga mcm tu kalau tak tahu mana jantan mana tina,haha.. buatnya mirul beli 3 arnab tu jantan~ habis

    BalasPadam