Kasut Beroda Mr




Assalamualaikum

Hye korang. Buat apa tu. Dah makan. Hari ni Mirul nak ceritakan pasal kasut beroda. Korang pernah main tak kasut beroda. Mirul tahun ni baru start main. Seronok sangat rasanya. Sekarang Mirul tengah tak sabar nak belikan kasut beroda. Tapi tak lah secantik gambar di atas. Gambar di atas hanya lah perhiasan. Mirul mula-mula tak rasa yang main ni seronok. Mirul selalu cakap dekat kawan Mirul "Bukan seronok pun main roller blade". Bila dah main. Rasa macam nak main sekali lagi. Rasa malu cakap macam tu dekat kawan Mirul.

Yang paling seronok. Mirul jumpa kawan baru yang sama nama dengan Mirul. Tapi dia terlampau muda bagi Mirul. Mirul 15 dia 11 tahun. Muda sangat. Tapi umur bukan penghalang untuk Mirul berkawan dengan dia. Dia sporting tak sombong. Baik jer perangai dia. Macam Mirul pun ada. Hahaha . Perasan sekejap. Jangan marah yer. Mirul harap Mirul akan kekal berkawan dengan dia untuk selamanya

Sekian

6 ulasan:

  1. Semoga persahabatan mirul dg kawan baru tu berkekalan.. Memang best main roller blade nie..

    BalasPadam
  2. mainan masa kecik2 dulu.selalu berebut dgn spupu.skrang ksut tu dah tak tahu kat mana..sob2

    BalasPadam
    Balasan
    1. dulu pun mirul suka berebut.. smpai nangis2

      Padam
  3. Wah! Best kan main kasut roda.. saya pun ada jugak, tapi tak bawa pergi kampus.. hihiii
    Btw, jom datang komen di entry post blog akak :D

    BalasPadam